Monday, August 06, 2007

Maskara 3

Aku bukan penyair
aku penipu


Lepas tingkatan 1 ini adalah pertama kali membaca puisi di hadapan khalayak. ha ha, gua tiba-tiba macam tak berapa bersedia. Gabra. Ha ha.

10 comments:

orang lalu said...

terbaca tntg sindiket sol-jah...itu untk org2 lelaki saje ke? mcm menarik...tp..seram pun ada...tentu seronok kalao dapt join...

kingbinjai said...

sama la ha ha

sinaganaga said...

Roy pun berkata begitu. Aku syak pentas kecil tu berhantu.

dee3 said...

cool weh... cool!!!

kalo dekat, nak aje ke sana!

mukhsen_x said...

orang lalu, datang ah, orang perempuan pon ada lah, tapi memang seram gak oo,

king, ha ha

naga, itu hantu zaman kolonial aku rasa. ho

dee, kool..

mukhsen

sinaganaga said...

jamrihusen?

blue_cherry said...

At least, sumething. Baik ada daripada tak da.. kan.. kann.

fadz said...

orang lalu, maskara terbuka untuk pelbagai jantina, tapi setakat ini, hanya lelaki saja yg berani. Mukhsen, hang kan hebat mlm tu..!

Elly Rocker said...

Selamat hari raya aidilfitri dari IDIOT COLOUR PAPERS :)

mukhsen_x said...

naga,
ho ho

Cherry
ho ho

Fadz
Ho ho

elly
ho ho
(ho ho, cam santa claus plk aku rasa)