Sunday, June 10, 2007

tenggelam dalam biru(s)

Aku ini kapal yang karam
hilang dan tak diketahui
dalammu aku mati.

Aku tiada kerana aku tenggelam
dalammu aku tersembunyi.


Ada muzik 60-an. Kemudian rock. Ketua pemuda sedang karaoke. Metalasia. Dengan suara garau. Anak-anak dara dengan mekap tebal. Penanggah bergurau lucah. Bapa pengantin ketawa. Bersalam dengan YB. Aku lihat kamu di situ. Semua jadi sunyi. Biru(s).

10 comments:

kingbinjai said...

tabik

rimanilzah said...

Mus,
Jemput sumbangkan entri untuk dimuatkan dalam blook yang bakal diterbitkan. Layari blog PROBEST di e-Sasterawan untuk mendapatkan maklumat lanjut.

mukhsen_x said...

king, aku pon tabik kat ko.

Cikgu, tima kasih. nanti sya tengok, agak busy skang.

denai said...

salam

kopisham said...

salam

ARI said...

First time datang sini. Bloghop from AKAB's. Baru baca satu puisi, dah terasa terkedu. Simple. Sedap. BM. Beautiful. Saya rasa awak dapat peminat baru :-)

blue_cherry said...

situasi yang ingin buat diri jadi halimunan.. he he.

Dalam maksud, walau beberapa baris. Very nice.

sinaganaga said...

oit, orang Gemas ke weh?

Anonymous said...

oi.. mane entry baru nye.. byk kali dah jenguk tapi takde baru pon.. sangap dah ni.. ehehehe

mukhsen_x said...

Denai, kopisham, ari , Salam kembali.
Cherry , TQ
en. Naga, ya. betullah tu. :P
Anony, ha ha